Retourneren bij Treasport:

Bestelling niet helemaal naar verwachting? Dat is balen.. Gelukkig kun je retourneren. Meld je retour aan op de website en wij melden de retourzending voor je aan. Gebruik de bijgesloten retourzak om het artikel te verpakken en lever je zending in bij een DHL-afhaalpunt. Voor slechts € 2,50 kun je gebruik maken van retourneren. De kosten voor het retourneren worden van het creditbedrag afgehaald.

 

Snel vinden wat je zoekt:

Ik wil graag retourneren
Retourvoorwaarden
Retourstatus bekijken
Mijn order is niet compleet
Bestelling beschadigd ontvangen

 

Is je aankoop niet naar verwachting? Dat is jammer… Uiteraard kun je alle gym kleding artikel snel en makkelijk retourneren.

 

Onze verplichtingen aan jou:

  • Het creditbedrag wordt bijgeschreven op de kaart of rekening waarmee is betaald (tenzij anders besproken).
  • Binnen 14 werkdagen moet het volledige aankoopbedrag + verzendkosten teruggeboekt zijn. Wij proberen de terugbetaling binnen 5 dagen verwerkt te hebben.
  • We houden je op de hoogte + sturen een creditfactuur.


Hier moet je opletten voordat je gaat retourneren:

  • Verwijder de label aan de kleding niet
  • Je mag de kleding passen, zoals je dit zou mogen in een fysieke winkel. Draag het artikel verder niet.
  • Je mag het artikel niet wassen
  • Stuur het artikel met alle geleverd toebehoren terug
  • Maak je retour zending compleet
  • Meld je retour aan
  • Meld je retourmelding aan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, hierna heb je nogmaals 14 dagen om je artikel daadwerkelijk te retourneren.
  • Beetje lief zijn voor de artikelen als deze bij jou overnachten.

 

Retourneren? 

Simpel, bij de order is een extra verpakking bijgeleverd met een retourlabel. Plaats de artikel(en) in de verpakking en sluit deze goed af (verwijder de plakstrip en sluit de zak). Meld vervolgens je retourzending aan via ‘Mijn account’. Ga vervolgens naar ‘Mijn bestelling’, zoek je order op met het ordernummer en meld je retour aan.

Zodra je de retour heb aangemeld kun je de retourzending inleveren bij een DHL parcelpoint bij jou in de buurt.

Retourstatus

Via 'Mijn account' kun je zien hoe ver wij zijn met het verwerken van de door jou geplaatste order. Login en ga vervolgens naar 'Mijn bestelling'. Zoek via je ordernummer jouw bestelling op en bekijk vervolgens de 'status'.

Retourzending DHL volgen

Je hebt je pakketje afgeleverd bij een DHL servicepoint. Als het goed is heb je bij de overdracht van je pakketje een bewijs bonnetje meegekregen (bewaar deze goed!). Op het bonnetje wordt ook een zendingsnummer vermeld. Met dit nummer kun je via de website van DHL jouw retourzending volgen. Klik hier om je zending te volgen.

 

Order niet compleet in ontvangst mogen nemen?

 Order niet compleet in ontvangst mogen nemen? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dit is wat je moet doen:

Meld het/de artikel(en) waar het over gaat aan via Mijn account’. Ga naar ‘Mijn bestelling’, zoek je order op en meld je retour aan met als retourreden: Anders, namelijk…. Vermeld in het extra veld: Reactie:*, Welke oplossing je wenst (terugbetaling van het ontbrekende artikel of het artikel als nog verzenden).

Zodra wij de melding in ontvangst hebben mogen nemen, word je direct op de hoogte gebracht via de mail. Wanneer je voor de optie: ontbrekende artikel als nog verzenden, dan worden de verzendkosten vergoed.

 

Artikel beschadigd ontvangen

 Artikel beschadigd ontvangen? Dan is er in het verzendproces iets misgegaan, onze excuses hiervoor. Dit mag niet gebeuren.

Is dit jou overkomen? Dan is dit wat je moet doen:

Meld het/de artikel(en) waar het over gaat aan via 'Mijn account'.

- Ga naar 'Mijn bestelling' en zoek je order op

- Meld je retour aan met als retourreden: beschadigd.

- Vermeld in het extra veld: Reactie:*, zo duidelijk mogelijk over de beschadiging. Zo kunnen wij je beter en sneller verder helpen.

- Vermeld welke oplossing je wenst te gebruiken: het beschadigde artikelen crediteren of een nieuwe ontvangen

- Plaats vervolgens het beschadigde artikel in de bijgesloten retourzak en sluit deze goed af.

- Lever het pakket in bij een DHL parcelpunt

 

Meld de beschadiging binnen 14 dagen na ontvangst. Als je dit gedaan hebt, dan heb je 14 dagen de tijd om het artikel op te sturen. 

Bij het inleveren van je retourzending ontvang je een bewijs bonnetje, met daarop een zendingsnummer. Bewaar deze goed!

 

Zodra wij de retourzending in ontvangst hebben mogen nemen, wordt deze gecontroleerd. Bij goedkeuring wordt direct de oplossing toegepast die jij bij ons hebt aangegeven.

Als je voor de oplossing: nieuw artikel versturen hebt gekozen, dan zijn de verzendkosten gratis.

 

 

 

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »