Garantie & klachten.

Bij Treasport hebben wij erg veel vertrouwen in onze fitness kleding artikelen. Daarom bieden wij 6 maanden garantie op het volledige assortiment aan fitness kleding!

Klachten: Wij helpen je graag dit op te lossen. Uiteraard doen wij er alles aan om klachten te voorkomen, maar soms gaat er helaas wel iets mis. Wij lossen dit graag voor je op!

Snel vinden wat je zoekt:

Algemene voorwaarden
Garantie
Garantie op fitness kleding
Terugbetaling en overige vragen
Klachten
Ik heb een klacht

6 maanden garantie!

Op alle fitness kleding artikelen bieden wij een half jaar garantie.

Dit geldt alleen bij normaal gebruik, slijtage valt hier niet onder. Is jou sportkleding artikel te snel kapot gegaan, meld je artikelen aan via 'Mijn account'. Ga naar 'Mijn bestellingen' zoek vervolgens je order op en druk op 'Artikelen retourneren'. Omschrijf duidelijk wat de gebreken zijn, zodat onze klantenservice je zo goed mogelijk verder kan helpen.


Je hebt recht op garantie, wanneer:

  • Het artikel gebruikt is zoals het hoort.
  • Er gehouden is aan de voorschriften.
  • Wij verkeerde informatie hebben doorgegeven over het artikel.
  • Het binnen de garantie termijn van 6 maanden is

 

Wanneer is een artikel niet goed?

Een fitness kleding artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd of kapot is en/of niet werkt zoals het hoort.


Wettelijke garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Een artikel moet bij bezorging in goede staat zijn en moet bij normaal gebruik goed kunnen functioneren.

Zeker weten of je recht hebt op garantie? Vraag het aan onze klantenservice.


Wanneer heb ik geen recht op garantie

  • Wanneer de oorzaak je eigen schuld is.
  • Als het buiten de garantie termijn van 6 maanden valt.
  • Als het gaat om slijtage.

Hoe betalen wij je terug? & overige vragen

We kunnen je op twee manieren terugbetaling, je mag zelf bepalen welke keuze je wenst. 

  1. Terugbetaling via IDEAL, bankoverschrijving of creditcard ( afhankelijk van de toegepaste betaaloptie).
  2. Wij sturen je een nieuw artikel toe.

 

Wat is de status van mijn terugbetaling?

Via 'mijn account' kun je zien hoe ver wij zijn met het verwerken van de terugbetaling. Staat er artikel 'gecrediteerd' dan is het geld terug gestoord op je rekening. 
 
Staat er gecrediteerd, maar heb je na 5 werkdagen geen geld terug ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.



Kan ik mijn sportkleding artikel ook laten repareren?

Dit is niet mogelijk. We kunnen je wel een nieuw artikel opsturen.
 

Klachten

 
Heb je een slechte ervaring gehad met Treasport? Dan vinden wij dat heel erg vervelend. Als groeiende webwinkel doen wij hard ons best om iedereen een goede en aangename service te bieden, alleen soms gaat het wel eens mis. Sorry hiervoor!

Jou klacht is voor ons van groot belang. Wij zien graag dat je tevreden bent over Treasport, we lossen je klacht daarom graag op. Van onze fouten kunnen wij leren, deel je klacht met onze klantenservice.


Wat moet je doen?
  • Deel je klacht met onze klantenservice via één van de onderstaande opties. Probeer je klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven, hierdoor kunnen wij jou beter helpen.

            Email contact 

  • Niet tevreden over het antwoord dat je hebt gekregen? Dan kun je direct contact opnemen met de leidinggevende (antwoord binnen 3 werkdagen).

           Email contact

  • Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om je klacht aan te melden voor bemiddeling via stichting Webwinkelkeur.

           Email contact

  • Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europese ORD platform, klik hier.
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »